İlçe Milli Eğitim Müdürü Bekir ÇAKMAK ve Şube Müdürü Adem DAĞCI , Gazi Mustafa Kemal İlkokulu, Altıntaş Ortaokulu ve Necip Fazıl Ortaokulunu ziyaret etti.
Ziyarette Gazi Mustafa Kemal İlkokulunda canlı ders yapan öğretmenlere ve öğrencilere başarılar dileyip, en yakın zamanda öğrencilerin asıl yerleri olan okulda olması temennisinde bulunan ÇAKMAK, maske+mesafe+temizlik konusunda öğrencilere duyarlı olmalarını aynı zamanda anne ve babalarını da dikkatli olmaları konusunda uyarmalarını istedi.
