Soma Belediyesi, koronavirüsle mücadele kapsamında uygulanmaya başlanan tam kapanma sürecinde tüm birimleriyle çalışmalarını sürdürüyor. Koronavirüsün Türkiye’de etkisini göstermeye başladığı ilk günden bu yana vatandaşlarının yanında olan Soma Belediyesi, 17 Mayıs tarihine kadar uygulanacak “Tam kapanma” döneminde de görevinin başında olmaya devam ediyor.
İçişleri bakanlığı tarafından alınan tam kapanma kararı ile boş kalan Soma cadde ve sokakları Fen İşleri ekipleri ile doldu. Kapanmayı fırsata çeviren Fen İşleri ekipleri Belediye Başkanı Ali Tulup’un talimatı ile tüm mahalle ve sokaklardaki iş yoğunluğunu arttırdı. Vatandaştan gelen talep ve istekleri de yerine getiren ekipler işleri kısa sürede tamamlayarak Soma halkının kullanımına sunuyor.
Tam kapanma kapsamında çalışmalarına devam eden Park ve Bahçeler Ekipleri de Karantina sonrası güzel günler için hazırlık yapıyor. Soma Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğüne bağlı ekipler Belediye Başkanı Ali Tulup’un talimatı ile karantina sonraaı güzel günler için hazırlık yapıyor. Yoğun tempoyla çalışmalarını sürdüren ekipler ilçe geneli yeşil alan ve parklarda bakım ve peyzaj çalışmalarına devam ediyor.