Manisa İl Sağlık Müdürü Sayın Dr. Necip Yemenici’nin başkanlığında Soma Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Ali Osman ÇAĞLAYAN beraberinde ilimizde görev yapan tüm hastanelerin ve Soma Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Dt. Hasan Zafer Bingöl’ün katılımı ile video görüşme yöntemi ile toplantı gerçekleştirdi.
Toplantıda Korona Virüs Salgınının ilimizdeki seyri ve normalleşme sürecinde alınması gereken tedbirler değerlendirilmiştir. Görüşmede Virüsün etkisi azaldı yanılgısı ile tedbirleri terk edilmemesi gerektiğini vurgulayan Müdür Yemenici ”İki tedbir birlikteyken tam tedbirdir. Dışarı çıkarken maskenizi kuralına uygun şekilde takın. Sosyal mesafeyi 1,5 m’de tutmak için her ortamda dikkatli olun. El hijyenine daha fazla önem verin. Çoğumuzun sokağa çıkabildiği günlerde tedbirlerin önemi arttırmamız gerektiğini konusunda uyarılarda bulundu.