Zafer Bayramının 99. yıl dönümü nedeniyle Kaymakamlık Makamında tebrik kabulü yapıldı. Ardından Cengiz Topel Meydanı’nda çelenk sunma töreni gerçekleştirildi.
Kaymakam Fatih AKKAYA ve Belediye Başkanı Ali TULUP tarafından Atatürk Anıtına çelenk sunmasının ardından bir dakikalık saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı ilçe Jandarma Komutanı J.Üğtm Özgür YILMAZ yaptı. Konuşmanın ardından Belediye Halkoyunları ekibinin gösterisi sergilendi. Cengiz Topel meydanındaki tören sonrası ilçemiz şehitliği ziyaret edilerek şehitler için dua edilip mezarlarına karanfil bırakıldı.