Lucy, Candida, Doreen, Kardelen ve Tuana’nın golleriyle gelen galibiyetle Soma Zaferspor, sezona ikide ikiyle başladı.
TFF Kadınlar 1. Ligi 2. hafta karşılaşmasında Soma Zaferspor, deplasmanda karşılaştığı Sakarya Kadın Futbol Kulübü’nü 5-0 mağlup ederek sezona mükemmel bir başlangıç yaptı.
Sakarya’da oynanan maçta kırmızı-siyahlılar sahaya Melis, Cemre, Sertap, Elif, Gözde, Lucy, Candida, Doreen, Ela, Sudenil ve Tuana ilk 11’iyle çıktı. Maçın ilk dakikasından itibaren üstün bir oyun sergileyen temsilcimiz, 20. dakikada Lucy’nin golüyle öne geçti.
Arka arkaya gelen gollerle devreyi 3-0 önde tamamlayan Zaferspor, ikinci yarıda da etkili oyununu sürdürdü. Kardelen ve Tuana’nın golleriyle farkı artıran ekip, sahadan 5-0 galip ayrıldı.
“Bu skor sadece bir başlangıç”
Zaferspor Teknik Direktörü Aslı Canan Sabırlı, maç sonrası yaptığı açıklamada oyuncularının sahada gösterdiği performanstan memnun olduğunu belirtti: “Bugün sahada çok istekli, disiplinli ve takım ruhuyla oynayan bir ekip vardı. Bu skor elbette güzel ama bizim asıl hedefimiz her maçta oyun anlayışımızı ve takım bilincimizi geliştirmek. Bu bizim için sadece bir adım, yolun başındayız. Tüm oyuncularım görevini en iyi şekilde yaptı.”
“Genç kadromuz umut veriyor”
Zaferspor Sportif Direktörü Ayla Yılmaz ise genç oyuncuların performansına dikkat çekerek şunları söyledi: “Çok genç bir kadroyla çıktığımız mücadelede bizleri mutlu eden sporcularımıza teşekkür ediyoruz. Her geçen gün daha iyi oynayacağımıza inancımız tam. Gelecek maçlar umut vadediyor.”