İYİ Parti’nin 4. kuruluş yıl dönümü münasebetiyle Soma’da kutlama programı gerçekleştirildi. İYİ Parti Soma İlçe Başkanı Vehpi Çiçek, partililer ve yönetim kurulu üyelerinin tam kadro katıldığı etkinlikte Başkan Çiçek, Atatürk Anıtına çelenk sundu. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından Çiçek, günün anlam ve önemine ilişkin bir basın açıklaması yaptı.
Başkan Vehpi Çiçek açıklamasında: “Sayın Genel Başkanımız Meral Akşener önderliğinde Türkiye İyi Olacak” 25 Ekim 2017’de başlayan iyiler hareketinin 4. Yılını kutluyoruz. 4 yıl önce iyiler hareketinden korkanlar tarafından yapılan tüm engellemelere rağmen İyi Parti kurduk.İyiler olarak bundan tam 4 yıl önce el ele gönül gönüle vererek tüm Türkiye’ye seslendik. Dedik ki Artık biz varız. Artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Yapılamaz denileni yaptık. Değiştirilemez denileni değiştirdik. Yeniden milletimizin umudu olduk. Çünkü yolumuz demokrasi yoludur. Çünkü yolumuz adalet yoludur. Çünkü yolumuz hak yoludur. Hakikat yoludur. Çünkü yolumuz sorumlu siyasetin, kutlu mücadelenin, başarının, büyük Türk milletinin yoludur. Amacımız çocuklara ve gençlere daha müreffeh ve çağdaş bir Türkiye bırakmaktır. Bunu da inşallah Atatürk ilke ve inkilapları çizgisinde başaracağız. Milletimiz bize inanıyor ve güveniyor Biz İyi Parti olarak doğruyu alkışlarız. Yanlışa da çözüm önerimizi esirgemeyiz. Bunun için Türkiye’nin dört bir yerine dağıldık. Milletimizin sesine kulak verdik. Bu kötü gidişin çözümünü yine onlardan öğrendik. Halkımızın bize gösterdiği bu çözüm önerilerini geliştirdik ve İyi Parti politikamız yaptık.
Artık çocuklarımıza neşe, mutluluk ve sağlık, gençlerimize iş, kadınlarımıza yaşam hakkı ve eşitlik, yaşlılarımıza huzur, güven ve bakım imkanı, milletimize birlik ve beraberliği getirmek için çalışacağız.
İyi Parti olarak hedefimiz budur. Görüyoruz ki; hedeflediğimiz o kutlu gün geliyor çünkü millet bizi çağırıyor. Bu çağrı Türk siyaseti için yeni bir dönemin çağrısıdır. Bu çağrı mutlu, zengin ve güçlü bir Türkiye’nin çağrısıdır. Bu çağrı iyileştirilmiş ve güçlendirilmiş parlamenter sistemin çağrısıdır. İyiler hareketi olarak Biz, o çağrıyı duyuyoruz. Artık kuşku duymuyoruz. Milletimiz ilk seçimde bize bu yetkiyi verecek. Biz iyi partililere göre Türkiye’ nin çözülemeyecek problemi yoktur.
Bilimden sanata, Sanayiden teknolojiye, Her alanda üreten zengin mutlu ve güçlü bir Türkiye’yi Milletimiz ile el ele vererek inşa edeceğiz. Çünkü biz Türk’üz. Çünkü biz Öğüneceğiz. Yani aklımızı kullanacağız. Çünkü biz Çalışacağız. Çünkü biz Güveneceğiz. Bize bu güzel vatanı armağan eden atalarımıza selam olsun.”