Soma Doğa Sporları Kulübü (SODOS), ilçemizi yeşillendirmek adına bir proje başlattı. Proje kapsamında vatandaşlara meyve çekirdeklerini biriktirmelerini ve doğaya atmalarını isteyen SODOS kulübü üyeleri sosyal medya üzerinden Somalılara Yeşil Soma etiketiyle proje hakkında bilgi verdiler.
SODOS Kulübü tarafından yapılan açıklamada: “ Doğaya Hayat vermeye Somamızı Yemyeşil yapmaya hazır mısınız? Geçirdiğimiz şu Covid-19 lu günlerde Doğaya ne kadar ihtiyacımız olduğunu görüyoruz ve ilçemizde Güzel bir Projeyi sizlere sunuyoruz ne mi? Yapıyoruz evlerimizde yediğimiz meyve çekirdeklerini atmıyoruz BİRİKTİRİYORUZ doğaya çıktığımızda yada Kulüp etkinliklerimiz başladığında ONLARI TOPRAKLA BULUŞTURUYORUZ #yeşilsoma Etiketiyle paylaşıyoruz senin de Doğaya bir Hediyen oldun bir Dikili Ağacın olsun yıllar Sonra Doğada yetişen meyvelerimizi Çocuklarımız, Doğadaki hayvanlar yesin ve bizlerin Ne kadar güzel bir iş yaptığımızı Görsünler”
