Sezona şampiyonluk parolasıyla başlayan Somaspor, geçtiğimiz hafta 9 kişi kalan rakibi Kartalspora yenilerek hem teknik kadroyu hem de taraftarlarını üzmüştü. Bu hafta ise yine 9 kişi kalmasına rağmen Alaşehir Belediye Sporu 2-0 mağlup etti.
Maçın 13. dakikasında Alaşehir Belediyespor’un santraforu Bilal’e ceza sahası dışında sert giren Somaspor Kalecesi Gökhan, kırmızı kartla oyun dışı kalınca takımını 10 kişi bıraktı.
Kaleye geçen 2. Kaleci Eray ise maçın kahramanı oldu. 100% gol olur denilen 3vuruşu da kaleden uzaklaştıran Eray, 3 puanın kazanılmasında en büyük katkıyı sağlayan oyuncu oldu.
Somaspor 1-0 galip duruma gelinceye kadar tribünlerde adeta görünmeyen taraftarlar bir anda amigo Murat’ın önderliğinde tezahürata başladı. Ve bu tezahüratlar gollerin gelmesinde büyük rol oynadı. Somaspor ilk golünü 47.dakikada Onurla, 2.golünü de maçın 72. dakikasında Caner’le buldu.
TAKIM TİRÜBÜNE GELMEDİ
Tribünleri dolduran taraftar takımını desteklemek için çılgınca tezahürat yaptı. Maçtan sonra da takımlarını tribüne çağırdılar. Futbolcular ise tribüne gelmeyip soyunma odasına gidince taraftar isyan etti. Yöneticiler futbolcuların terlediklerini ve yorulduklarını belirtip olayı yatıştırmaya çalışsalar da taraftarları buna inandıramadılar. Daha sonra bazı taraftarlar yol üzerinde ve kulüp civarında futbolcuları niye türüne gelmiyorsunuz diyerek protesto ettiler ve bizde bundan sonra maçlara gelmiyoruz diyerek duruma tepki gösterdiler.