21 Mart Dünya Ormancılık Günü ve 21-26 Mart Orman Haftası kapsamında Soma’da anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. 27 Mart 2026 tarihinde Soma Orman İşletme Müdürlüğü’nün katkılarıyla oluşturulan “Adalet Ormanı”nda fidan dikim etkinliği düzenlendi.
Etkinliğe Soma Cumhuriyet Başsavcısı Fatih Mehmet Vidinel, Adalet Komisyonu Başkanı Mustafa Çakraz ile birlikte Soma Adliyesi’nde görevli hâkimler, cumhuriyet savcıları ve adliye personeli katıldı. Ayrıca Soma Denetimli Serbestlik Müdürlüğü personeli de etkinlikte yer aldı.
Program kapsamında, Soma Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri tarafından katılımcılara ağaç dikimi ve fidanların bakımı hakkında bilgilendirme yapıldı. Ardından fidanlar toprakla buluşturularak can suyu verildi.
Doğaya katkı sunmayı ve gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakmayı amaçlayan etkinlikte, dikilen her fidanın hem çevre bilincine hem de toplumsal sorumluluğa dikkat çektiği vurgulandı.
“Adalet Ormanı” ile birlikte doğaya bırakılan bu anlamlı mirasın, gelecek kuşaklara nefes olması hedefleniyor.