27.Soma Kaymakamlık Bahar Kupası Özge Kanbay Futbol Turnuvası 02 Mart 2020 pazartesi günü TEİAŞ Eğitim Tesislerinde oynanan İmbat Madencilik-İmbat Madencilik (2) karşılaşmasıyla başladı.
Takımlar sahaya İdlib’de şehit düşen askerlerimiz için “Başımız Sağ Olsun” yazan pankartla çıktılar. Şehit olan kahraman askerlerimiz anısına; 1 dakikalık saygı duruşunun ardından toplam 56 maçın oynanacağı turnuvanın ilk karşılaşması İmbat Madencilik ve İmbat Madencilik (2) takımları arasında oynandı. Geçen senenin şampiyonu İmbat Madencilik, rakibini 8-2 mağlup etti.
27.Soma Kaymakamlık Bahar Kupası Özge Kanbay Futbol Turnuvasının açılışında; Kaymakam Ahmet Altıntaş, Belediye Başkanı Ali Tulup, Belediye Başkan Yardımcısı Abdullah Ekşi, Ak Parti İlçe Başkanı Mehmet Ali Aksoy, MHP İlçe Başkanı Adem Yıldırım, Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdüresi Dilek Mert, TEİAŞ Eğitim Tesisleri Müdürü Hayrullah Saraç, Devlet Hastanesi Başhekimi Ali Osman Çağlayan, ELİ Müdür yardımcısı Mahmut Özdilli, ELİ Müdür yardımcısı Nedim Kaya, ELİ Şube Müdürü Tarkan Bayram, Ticaret Odası Başkanı Cem Doğan, Gaziler ve Şehit Aileleri Vakfı Soma Temsilciliği Başkanı Süleyman Sevük, İmbat Madencilik Genel Koordinatörü Gökalp Büyükyıldız, Soma Devlet Hastanesi İdari ve Mali İşler Müdürü Sancar Delibalta ve çok sayıda futbolsever yer aldı.
İMBAT, YENİ İMBAT’A ACIMADI
İlk karşılaşma Soma Kaymakamı Ahmet Altıntaş, Belediye Başkanı Ali Tulup ve Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdüresi Dilek Mert’in ortak vuruşu ile D-grubunda mücadele eden iki İmbat Madencilik takımı arasında gerçekleşti.
Turnuvanın açılış golü 3.dakikada İmbat Madencilik takımından Yücel Durali’den geldi. Turnuvada adından sıkça söz ettirecek oyuncuların başında gelecek olan Ercan Kücükdemir, attığı iki klas golle takımının devreyi 3-1 önde tamamlamasını sağladı. İkinci yarıya da etkili başlayan İmbat Madencilik, Eser Kasal, Mutlu Günaydın (2), Murat Aksoy ve Deniz Kaya’nın golleriyle karşılaşmadan 8-2 galip ayrıldı. İmbat Madencilik (2) güçlü rakibi karşısında defansif bir oyun sergilemiş olsa da kalesinde gördüğü gollere karşılık Ahmet Cura ve Gökay Büyükyıldız’ın golleri yeterli olmadı. İlk golün sahibi Ahmet Cura’nın penaltısında, kaleci Erol Çetiner gole izin vermedi.
ZORLU MAÇTA MUTLU AYRILAN NAKLİYECİLER OLDU
Turnuvanın iki sağlam ekibi Nakliyeciler ve Ticaret Odası (1)’den takviyeler yapan Ticaret Odası (2) maçı vardı.
Ticaret Odasının defansif yönü ağır bastığı gibi Alper, Bülent, Orhan hoca, Kemal, İsrafil le ofans gücü bi tık daha iyi olan Nakliyeciler maçı kıran kıran geçti.
Sayısız fırsatta defans bloğunu bir türlü geçemeyen geçse bile geçen senenin en iyi kaleci performansını gösteren Yasin’i aşamadı.. Maç 0-0 biter mi acaba oyuna sakat da olsa Avusturya Mustafa mı girecek derken İsrafil’ in organize ettiği atak da Gürkan Alper’e çıkardığı topu Alper bekletmeden ortaya kesti. O dakikaya kadar belki de sahanın en iyilerinden olan Kemal Aksoyla golü buldu. (1-0)
Yediği gol dakikasından itibaren doldur boşalta geçmesi gereken Ticaret Odası takımı, Semihide kenara alınca başarılı olamadı ve Ticaret Odası yenilmekten kurtulamadı..
Erken çeyrek final tadındaki maç, çok çekişmeli ilk maç olmasına rağmen, çok diri iki takımın mücadelesiydi.
HABER: CEVDET YILDIRIM