Soma sağlık alanında önemli bir gelişmeye daha sahne oldu. AK Parti Soma İlçe Teşkilatı’nın girişimleri ve Manisa Milletvekillerinin desteğiyle ilçede sağlık hizmetleri güç kazanmaya devam ediyor.
Soma Devlet Hastanesi’ne kısa süre önce yapılan Ortopedi ve Enfeksiyon Hastalıkları uzmanı atamalarının ardından, hastane fiziki açıdan da önemli bir yenilikle donatıldı. 2. basamak olarak hizmet veren 29 yataklı Genel Yoğun Bakım Ünitesi’nin 10 yataklı bir bölümü, Sağlık Bakanlığı tarafından 3. basamak yoğun bakım birimi olarak tescil edildi.
Bu düzenlemeyle birlikte ileri düzey tedavi gerektiren hastaların başka illere veya hastanelere sevk edilmesinin önüne geçilecek. Ayrıca yoğun bakım yatağı yetersizliği nedeniyle daha önce yapılamayan bazı cerrahi operasyonların da artık Soma Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirilebileceği belirtildi.
AK Parti Soma İlçe Teşkilatı’ndan yapılan açıklamada, bu gelişmenin Soma’daki sağlık hizmetlerinin kalitesini daha da artıracağı vurgulandı. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Bu önemli kazanımda emeği geçen başta İlçe Başkanımız ve yönetimimiz olmak üzere, Manisa Milletvekillerimize ve Sağlık Bakanlığımıza teşekkür ediyoruz.”