Soma Belediye Başkanı Sercan Okur, yaptığı açıklamada vatandaşların mal ve can güvenliğini korumak amacıyla söz konusu güzergâhta ulaşımın durdurulduğunu belirtti. Başkan Okur, belediye ekiplerinin sahada gerekli çalışmaları aralıksız sürdürdüğünü ifade etti.
Açıklamasında hemşehrilerine seslenen Okur, vatandaşlardan Mezbahane – İstasyon yolunu kullanmamalarını ve alternatif güzergâhları tercih etmelerini rica etti.
Başkan Okur, “Anlayışınız için teşekkür ediyor, tüm hemşehrilerime geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.” ifadelerini kullanarak selden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun mesajını iletti.
Belediye ekiplerinin bölgedeki çalışmalarının tamamlanmasının ardından yolun yeniden trafiğe açılacağı bildirildi.