İlçemizde yaşayan Karabüklüler tarafından düzenlenen iftar yemeği Turgutalp Mahallesi Kapalı Pazaryerinde yüzlerce davetlinin katılımıyla gerçekleşti. Gelen tüm misafirler ile tek tek ilgilenen Karabüklüler herkese teşekkür ettiler.
İftar programını organize eden Karabüklü hayırseverler, iftar alanına giriş kısmında gelen tüm konuklar ile ilgilenerek herkese hoş geldiniz diyerek teşekkür ettiler.Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan iftar programı, akşam ezanının okunmasının ardından yemeklerin yenilmesine geçildi. İftar programını organize eden Karabüklüler gazetemize yaptıkları açıklamada, “Soma’da yaşayan birçok Karabüklü hemşerilerimiz ile hep beraber iftar sofrasında bir araya gelmek bizim için ayrı bir mutluluk oluyor. İftar programımız sadece hemşerilerimiz için değil ekmek parasını kazandığımız şehrimizin güzel yürekli insanları ile bir araya gelerek aşımızı ekmeğimiz paylaşmak ve kaynaşmak aynı zamanda. Davetimize katılan başta Soma Belediye Başkan Yardımcımız Abdullah Ekşi’ye, belediye meclis üyeleri, siyasi partilerin ilçe başkanları ve yöneticilerine, birçok dernek başkanları ve yöneticileri, Maden İş Sendikası Şube Başkanları ve yöneticilerine, davetimize icabet eden Soma halkına ve hemşerilerimizden Allah razı olsun. Allah birliğimiz beraberliğimiz hep daim etsin inşallah.Maneviyatını en samimi şekilde yaşadığımız mübarek Ramazan ayını huzur içinde idrak ederek, bayrama kavuşmanın heyecanı ve mutluluğu içerisinde katılım sağlayan herkesin Ramazan Ayını tebrik ederiz”