Soma Bölgesel Isıtma sistemi ile ilgili bilgiler alan Soma Belediye Başkanı Sercan Okur, “Sıcak suyun devreye alınması ile ilgili yetkililerimizden gerekli bilgileri aldık.” dedi.
Havaların soğumaya başladığı şu günlerde Somalı vatandaşlar geceleri artık üşümeye başladık diyerek sıcak suların biran önce açılmasını bekler oldu. Daha önce ki yıllarda bölgesel ısıtma sistemleri yetkilileri sıcak su abonelerine konu ile ilgili bilgi mesajı gönderirken bu mesajın gelmemesi vatandaşlarda endişeye neden olsa da Konu ile ilgili Soma Belediye Başkanı Sercan Okur’dan konu ile ilgili açıklama geldi.
Başkan Okur, “1 Kasım itibarıyla devreye girecek olan bölgesel ısıtma sistemimizin hazırlıklarını yerinde incelemek üzere Manisa Büyükşehir Belediyesi Soma Bölgesel Isıtma Sistemi çalışanlarını ziyaret ettim. Sizlerin de en merak ettiği konulardan biri olan sıcak suyun devreye alınması ile ilgili yetkililerimizden gerekli bilgileri aldık.
Bu süreçte, halkımızın konforunu sağlamak için gereken tüm önlemleri alıyoruz. Sizlerin yaşam kalitesini artırmak için çalışmaya devam edeceğiz. Sağlıklı ve sıcak bir kış geçirmenizi dilerim.”