15–21 Mayıs Gençlik Haftası ve 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlik programı kapsamında düzenlenen Gençlik Sanat Sergisi açılışı gerçekleştirildi.
Soma Kaymakamlığı’nın, Soma Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde, Soma Belediyesi’nin destek verdiği 15-21 Mayıs Gençlik Haftası, genç sanatçıların resim, fotoğraf ve el işi çalışmaları ziyaretçilere sunuldu. Gençlerin sanatsal yeteneklerini sergilediği etkinlikte, katılımcılarda sergilenen çalışmaları ilgiyle inceledi.
Açılışa katılan Soma Belediye Başkanı Sercan Okur, gençlerin üretkenliğini ve sanatla kurdukları bağı desteklemeye devam edeceklerini vurgulayarak; ”Gençlerimizin kalemle, fırçayla, objektifle ve hayal gücüyle ortaya koyduğu eserleri görmek, bizlere bir kez daha Atatürk’ün “bütün ümidim gençliktedir” sözünü hatırlattı.” ifadelerini kullandı.