Soma Rehabilatasyon Aile Sağlık Bakım Merkezi Soma Maden faciasının 11. yıl dönümünde “Soma’nın gözyaşları şelalesinin” açılışını yaparak büyük bir takdir topladı.
Yaklaşık Dört yıl önce başlanan Huzurevi bahçe düzenlenmesi çerçevesinde İlim Işıktır dağı eteğine yapılan Soma’nın Gözyaşları Şelalesi böyle anlamlı bir günde kalabalık bir katılım ve protokolün iştiraki ile hem sevinç hem göz yaşları içinde açıldı.
Soma ilçemizi anlatma, yaşadığımız büyük acıyı unutturmama adına madencilerimize ve ailelerine atfedilen şelale çalışmasında ilçemizin tüm enerji birimlerine şelale içinde yer verilerek takdire şayan bir kompozisyon oluşturulmuştur.
Kurum Müdürü yaptığı konuşmada , Bu şelalenin yapımı sırasında özel bireylerin ve kurumumuz personelinin büyük bir özveri ve heyecanı ile görev alması bu şelaleye ayrı bir anlam kazandırmıştır diyerek bu eserin ilçemize kazandırılmasında büyük emekleri geçen başta Soma Kaymakamlığımız, Soma Büyükşehir Soma Belediye Başkanlığımıza, ELİ İşletme Müdürlüğüne, Soma Sağlık Sosyal Eğitim Vakfına, İmbat Madencilik, Yeni Anadolu Madencilik, Soma Kamyoncular Kooperatifi, Soma Çimento’ya, özel kuruluş ve firmalarımıza, kuruluşta yaşayıp destek veren personelimize, gönülden teşekkür ediyoruz.” diyerek plaket takdim etti.
Açılış kokteylinde müzik eşliğinde sunulan resital sonrası Soma’nın gözyaşları şelalesinin açılışını Manisa Sosyal hizmetler İl Müdürü Mustafa Kılıç, Kurum müfettişi Ali Mecidiye, Soma Sosev vakıf başkanı Mustafa Bayraktar, Kurum Müdürü Mustafa Öztürk beraber gerçekleştirdiler.
Açılış sonrası şelalenin Somaya kuş bakışı görünüşü harika görüntüler oluştururken misafirler alkışlar eşliğinde hatıra fotoğrafı çektirerek kurum çalışanların ilgisi ve misafirperverlikleri için teşekkür ettiler.