İlçemizde ilkokul ve ortaokul öğrencileri arasında düzenlenen İstiklal Marşı’nı Güzel Okuma Yarışması tamamlandı. Dereceye giren öğrencilere hediyeleri 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü İlçe Töreninde verilecek.
Soma Yunus Emre İmam Hatip Ortaokulu Konferans Salonunda Gerçekleşen Yarışmada İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa DİKİCİ de Hazır Bulundu. Önce Okullarda Yapılan ve Okul Birincilerinin Yarıştığı İlçe Finallerinde, Kıyasıya Bir Yarış ve Heyecan Vardı. Sabah Bölümünde Ortaokul Öğrencilerinin, Öğleden Sonra İlkokul öğrencilerinin yarıştığı Yarışmada Öğrencilerimiz İzleyenlere Duygu Dolu Anlar Yaşattı.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa DİKİCİ, Yarışmada Derece Alan Öğrencilerimizin İl Finallerine Gideceğini ve İlçemizi Temsil Edeceğini Belirtti. Ayrıca Katılan Tüm Yarışmacı Okul ve Öğrencilere Teşekkür Eden DİKİCİ, Jürinin İşinin Çok Zor Olduğunu Bütün Öğrencilerimizin İstiklal Marşı’mızı Ruhuna Yakışır Şekilde Okuduğunu Söyledi. Jüri Üyelerine, Sunucu Öğretmenimize, Teknik Masaya, Katılımcı Okul Yöneticilerine, Öğrencilerimizi Hazırlayan Öğretmenlerine ve Öğrencilere Teşekkür Eden DİKİCİ, Öğrencilerimize Eğitim Hayatlarında Başarılar Diledi.
Yarışma Sonunda İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa DİKİCİ Tarafından Katılımcı Tüm Öğrencilere Katılım Belgesi Verildi. Dereceye Giren Öğrencilere Hediyeleri Soma Kaymakamı Fatih AKKAYA’nında Katılımıyla Yapılacak Olan 12 Mart İstiklal Marşı’nın Kabulü İlçe Töreninde Verilecektir.
Yarışmada Derece Alan Okul ve Öğrenciler:
İlkokullar:
Ortaokullar: