Soma Belediyesi, Soma ilçe spor Müdürlüğü ve Soma Doğa Sporları Kulübü’nün katkılarıyla bu yıl 2.si düzenlenen Soma bisiklet şenliğine katılım bir hayli yüksekti.
Etkinliğe yaklaşık 80 bisikletçinin katıldı. Hükümet meydanı’nda toplanan bisikletçilere bip dağıtımı yapıldıktan sonra guruba güvenli bisiklet sürüşünün nasıl yapılacağı gurubun nasıl hareket edeceği konusunda bilgilendirme yapıldı. Öncülüğünü Ahmet Çakır artçılığını Hakan Kavaklıçeşme’nin yaptığı bisiklet gurubu harekete geçti.
Soma beşyol, İstasyon Meydanı, Arka Mahalle, Kül barajı yolundan Hatun köy yoluna geçerek Hatun köy girişindeki paintbol alanında yemek molası veren guruba pilav ayran ikramı yapıldıktan sonra çeşitli yarışmalar düzenlenip oyunlar oynandı. Daha sonra dönüş yoluna geçen bisikletçiler Hatun köy yolumdan İstasyon Meydanına geçerek bu yıl 2.si düzenlenen 25 kilometrelik etabı saat tamamlayarak etkinliği kazasız bie şekilde bitirdiler. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Soma Doğa Sporları Kulübü: “Katkılarından dolayı Soma Belediye Başkanımız Hasan Ergene’ye Soma İlçe Emniyet Müdürlüğümüze Soma Özel Medigün Hastahanesi müdürlüğüne teşekkür ediyoruz. Ayrıca etkinliğimize Bergama’dan katılma nezaketini gösteren Pergamon bisiklet gurubuna teşekkür ederiz.Etkinliğimiz için emek ve zaman harcayan bizi her zaman destekleyen etkinliğe bizzat bisikleti ile katılan İlçe spor müdiremiz Dilek Kuruçay’a da teşekkür ederiz.” Dedi.