Soma Kaymakamlığı Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğünce geleneksel olarak düzenlenen 14. Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası İmbat Madencilik ve Milli Eğitim arasında oynanan final maçıyla sona erdi.
11 Kurum takımın katılımıyla 1 Mart 2022 Salı günü Soma Yunus Emre İHO Spor Salonunda İmbat Madencilik ve Hidro-Gen arasında oynanan karşılaşma ile başlayan Voleybol Turnuvası, 28 Mart 2022 Pazartesi İmbat Madencilik-Milli Eğitim final maçıyla son buldu..
Protokol ve çok sayıda taraftar izledi
Karşılaşmayı Soma Kaymakamı Fatih Akkaya, Soma Belediye Başkanı Ali Tulup, Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürü Yener Diştaş, İlçe Jandarma Komutanı J.Üsteğmen Özgür Yılmaz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Bekir Çakmak, Soma SGK Müdürü Cemal Bülbül, Soma İlçe Müftüsü Hasan Hüseyin Kılınçal, Gençlik ve Spor İlçe Müdüresi Dilek Mert, İmbat Madencilik Genel Koordinatörü Gökalp Büyükyıldız ve çok sayıda sporsever yakından takip etti.
İmbat geleneği bozmadı
Altıntaşspor Kulübü, Devlet Hastanesi, Medigün Hastanesi, Kaymakamlık, Hidro-Gen, Sodos, Ege Linyit İşletmeleri , Soma Gençlik Merkezi ve Soma Çimento takımlarının yer aldığı karşılaşmalarda rakiplerine üstünlük sağlayan iki ekip, Yunus Emre IHO Spor Salonunda karşı karşıya geldi. İmbat Madencilik, müthiş taraftar desteğiyle Milli Eğitim takımını toplam 64 dakika süren maçta 25-14, 25-17 ve 26-24’lük setlerle 3-0 mağlup etti ve 11.kez bu anlamlı kupayı müzesine götürmenin onurunu ve gururunu yaşadı. Turnuvada Milli Eğitim 2. Kaymakamlık 3. Ege Linyit İşletmeleri 4. oldu.