Türkiye 24 Haziran’da Cumhurbaşkanı ve Milletvekili seçimi için sandık başına geçti diye Soma Belediye Başkanı Ali Tulup, “24 Haziran seçim zaferi Ülkemize, Milletimize hayırlı olsun.”
Soma Belediye Başkanı Ali Tulup, “Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Türkiye’nin aydınlık geleceğine giden yolda hiç durmadan hep birlikte el ele yürüyeceğiz. Milletimiz, ülkemize bir istikamet belirledi. Artık Meclisimizle beraber çok daha fazla çalışmalıyız. Milletvekillerimiz arasında Somamızdan da bir isim olması bizleri çok gururlandırdı. Soma hasret ile beklediği vekiline Soma’nın yetiştirdiği değer olan Mehmet Ali Özkan ile kavuştu. Allah Yar ve Yardımcısı olsun.”
“Hemşerilerime gönülden teşekkür ediyorum”
Başkan Tulup; “Somamızın değerli ismi olan ve bizlere vekillik gururunu yaşatan Sn. Mehmet Ali Özkan, İlçe Başkanımız Mehmet Ali Aksoy ve tüm partili kardeşlerimiz ile vatandaşımızı evlerinde, işyerlerinde ziyaret ettik. Düğünlerde, cenazelerde, mevlitlerde hemşerilerimizle bir araya gelerek acılarını, sevinçlerini paylaştık. Gittiğimiz her yerde bizleri ilgiyle karşılayan, bağrına basan Somalı ve Manisalı Hemşerilerime gönülden teşekkürlerimi sunuyorum.” dedi