10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü olması nedeniyle Soma Devlet Hastanesi Başhekimi Ali Osman Çağlayan ve Soma Devlet Hastanesi İdari ve Mali İşler Müdürü Sancar Delibalta gazetecilerle bir araya geldi.
Soma Devlet Hastanesi Başhekimi Ali Osman Çağlayan basın mensuplarına: “Toplumun çağa ayak uydurması, doğru bilgiye anında ulaşması ve bilinçlenmesi noktasında basın mensuplarının gösterdiği gayretin her türlü takdirin üzerinde olduğunu belirterek, tüm gazetecilerin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü tebrik etti. Gazetecilik mesleğinin önemine de vurgu yapan Başhekim Çağlayan, “Gazetecilik, fedakarlık ve sorumluluk isteyen, zor şartlarda yapılan önemli bir meslektir. Kamu yararına hizmet yapmakta olan gazeteci arkadaşlarımız, ilçemizin sosyal, kültürel ve ekonomik gelişmesine, kalkınmasına ve tanıtımına önemli katkılar sağlamaktadır. Çağa ayak uydurmak, doğru bilgiye anında ulaşmak ve bilinçlenmek noktasında medya mensuplarımızın gösterdiği çaba, her türlü takdirin üzerindedir. Bu vesileyle basın yayın organlarımızın tüm çalışanlarının 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’nü yürekten kutlar; sağlık, mutluluk, başarı ve esenlikler dilerim” dedi.