Soma Çimento A. Ş. tarafından Soma Devlet Hastanesine Palyatif Bakım Ünitesi ve Ameliyathanede kullanılmak üzere tıbbi cihaz ve tıbbi sarf malzemesi bağışı yapıldı.Soma Çimento A. Ş. tarafından Soma Devlet Hastanesine Palyatif Bakım Ünitesi ve Ameliyathanede kullanılmak üzere tıbbi cihaz ve tıbbi sarf malzemesi bağışı yapıldı.
Soma Devlet Hastanesi Palyatif Bakım Ünitesi için bağışlanan bir adet hasta taşıma lifti ve 1 adet hasta yıkama sedyesinin ve ameliyathanede kullanılacak olan tıbbi sarf malzemelerin teslimi sonrasında Soma Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Ali Osman ÇAĞLAYAN’ı makamında ziyaret eden Soma Çimento A.Ş Genel Müdürü Sayın Mutlu DOĞRUÖZ, daha sonra hastane yöneticileri ile birlikte Palyatif Bakım Merkezini ziyaret etti. Palyatif Bakım merkezi sorumlusu doktor ve hemşirelerinden servisin çalışmaları hakkında bilgi alan Mutlu Doğruöz tedavi gören hastaları ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Soma Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Ali Osman ÇAĞLAYAN konuşmasında ” Bu gibi ihtiyaçlar elbette sağlık teknolojisinin gelişmesiyle devamlı artarak devam etmektedir.Tıbbi Cihaz ve sarf malzemeleri için 40000(Kırk bin) lira tutarında bağış yapan Soma Çimento A.Ş ‘nin adını Palyatif Bakım Ünitemizin meşguliyet odasına verilmesini uygun gördük. Somamıza daha kaliteli sağlık hizmeti sunabilmemiz için verdikleri bu önemli destek nedeniyle Soma Çimento A.Ş yöneticilerine ve tabii ki bize bu konuda destek olan Sayın Mutlu Doğruöz’e çok teşekkür ediyorum. İlçemizin önemli kurumlarının hastanemize destek vermesi bizim elimizi güçlendirmektedir.” Dedi.Daha sonra Başhekim Çağlayan, tarafından Soma Çimento A.Ş Genel Müdürü Mutlu Doğruöz’e teşekkür plaketi takdim edildi.
Soma Çimento Genel Müdürü Mutlu DOĞRUÖZ ise konuşmasında “Bugün Palyatif Bakım Ünitesini gezdim ve hastaları ziyaret ettim. Burada verilen sağlık hizmeti hakikaten üst seviyede ve çok ama çok önemli. Yapmış olduğumuz desteğin çok faydalı olacağını görmek bizi son derece mutlu etti.Hastanemize bundan sonrada destek olmaya devam edeceğiz. Verdikleri güzel hizmetler için hepsine teşekkür ediyorum” dedi. Palyatif Bakım Merkezi çalışanları ile hatıra resmi çekildi.