Manisa Büyükşehir Belediyesine bağlı Özel Halk Otobüsleri şoförlerinin halini görenler, “bu şoförlerin hali ne olacak? Yaz kış bunlar böyle dışarda mı bekleyecek?” diyerek üzüntülerini dile getiriyorlar.
Soma’da özel halk otobüsleri şoförlerinin halini görenler üzüntülerini dile getiriyorlar. Soma Devlet Hastanesi’nin orada bekleyen Özel Halk Otobüsü şoförlerinin bekleyecekleri bir durakları olmaması sıraları gelene kadar dışarda orada burada bekleyen şoförleri gören vatandaşlar, bu şoförler yazın sıcağında böyle, şimdi havalar soğudu yine bu insanlar soğukta dışarda, hiç mi bunların halini görenler yok diyerek tepkilerini dile getiriyorlar. Özel halk otobüsü şoförleri de en azından burada bekleyebileceğimiz bir barakamız ve lavabo ihtiyacımızı gidereceğimiz bir yerin olması bizleri mutlu edecektir. Söylemesi ayıptır lavabo ihtiyacımız geldiğinde burada dağın başında ne yapacağımızı bilmiyoruz. Yetkililerden biran önce hava şartları daha kötü olmadan bu duruma bir çare bulmalarını istiyoruz. Biz nasıl halkımız için yaz kış demeden kötü hava koşullarına katlanarak en iyi hizmeti vermeye çalışıyorsak, bizde yetkililerden böyle bir hizmet bekliyoruz”. diyerek taleplerinin ilettiler.