Kınık’ta faaliyet gösteren Polyak Madencilik Şirketi üretime geçmeye hazırlanıyor.Şirket yılda yaklaşık 10 milyon ton kömür çıkartmayı hedefliyor.
Kınık’ta mutluluk yaşanıyor. Uzun süredir çalışmalarına devam eden Polyak Madencilikte üretime geçmeye hazırlanıyor.Konu ile ilgili şirketin sosyal medya hesabından paylaşılan mutluluk, “Yatırım sürecimizin en zorlu adımlarından birini başarı ile tamamladık. Türkiye’nin en derin tam mekanize yer altı linyit madeninde, 850 m derinliğindeki kuyulardan açılan galeriler, 3600 m olarak Türkiye’nin en uzun desandresi ile buluştu. Zorlu zemin ve havalandırma koşullarına rağmen ciddi boyutta bir kaza yaşanmadan elde edilen bu başarı için emeği geçen tüm Polyak Ailesi’ne sonsuz teşekkürler.”