Daha yaşanılabilir bir çevre için çalışmalarını aralıksız sürdüren Soma Belediyesi, İlçe genelindeki park, kavşak ve refüjlerde çiçeklendirme, çim biçme ve yabani ot temizliği için çalışma başlattı.
Yaz mevsimi ile birlikte Belediyeye ait park, bahçe, orta refüj, meydan gibi değişik alanlarda yürütülen çalışmalar devam ediyor. Bu kapsamda ekipler sıcaklıkların iyice hissedilmesi ile birlikte daha yeşil ve rengârenk bir Soma için ilçe genelinde mevsimlik çiçek dikimi, çim biçme ve yabani ot temizliği çalışmalarını sürdürüyor. Çalışmaların tamamlanması ile yaz mevsimi boyunca İlçe peyzaj düzenlemesi olarak rengârenk bir hal alacak.