AK Parti Manisa Milletvekili Mehmet Ali Özkan, İlçemizde bulunan Sendika ve oda başkanlarına hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Milletvekili ÖZKAN ziyaretlerle ilgili yaptığı açıklamada: “Soma İlçe Başkanımız Erol Saygılı, Belediye Başkanımız Ali Tulup ve teşkilat mensuplarımızla birlikte geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen kongrelerde göreve seçilen; Tes-İş Sendikası Soma Şube Başkanı Mustafa Girginler ve yönetim kurulu üyelerini, Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Osman Gündoğan ve yönetim kurulu üyelerini aynı göreve yeniden seçilen Esnaf Odası Başkanı Ali Ayan ve yönetim kurulu üyelerini ziyaret ettik, tebriklerimizi ve başarı dileklerimizi ilettik.