Bu yıl ramazan ayının yaz mevsimi başlangıcında olması daha sonrada hava şartlarının bir yağışlı bir soğuk olması ve tam anlamıyla piknik sezonunu açamayanlar, bu hafta sonu itibari ile bir yoğunluk gözlemlendi.
Soma’da Savaştepe yol çatında bulunan Nehir Tavukçuluk işletme sahibi Hasan Sivari, bu yıl yaz mevsiminin başlangıcı Ramazan Ayına denk gelmesi ve ardından hava şartlarının tam anlamıyla yaz mevsimi gibi değil sonbahar gibi bol yağışlı olması vatandaşların tam anlamıyla mangal sezonuna başlayamamasına neden oldu. Bu hafta sonu itibariyle havaların artık iyice ısınmasıyla tavuk satışlarında artış göründüğünü ifade etti. Sivari, “Pikniklerde en çok tavuk eti tüketiliyor. Bu nedenle tezgahlarımızda piknik sezonunda tavuk etine daha çok yer veriyoruz. Vatandaşlar da mangallık tavuk etine büyük ilgi gösteriyor. Bizde müşterilerimize mangallık her türlü malzemeyi tedarik ederek evinden eli boş çıksalar bile bizde her şeyi bula bilirler.”dedi.