Türkiye genelinde olduğu gibi Soma’da da korona virüs tedbirleri kapsamında temizlik ve dezenfekte çalışmaları yoğunlaştırıldı.
Çin’de ortaya çıkan birçok ülkeye sıçrayan korona virüse karşı Soma genelinde de alınan tedbirler aralıksız sürüyor. Bir çok il ve ilçede olduğu gibi Soma’da da tüm mahalle, cadde, sokak, parklar ve kamu kurum kuruluşlarında dezenfekte ve ilaçlama çalışması yapılıyor.
Korona ile alakalı ilk günden itibaren gerekli tedbirleri almaya gayret gösteren Soma Belediyesi, ilçedeki tüm mahalle, cami, toplu ulaşım araçları, halkın yoğun olarak kullandığı kapalı ve açık alanlar ile birlikte ilçedeki tüm kamu kurumlarında Sağlık Bakanlığı onaylı ürünlerle dezenfekte çalışması yaptı.
Ekiplerinin titizlikle sürdürdüğü dezenfeksiyon çalışmalarının yanında, ilçedeki cadde ve sokaklar da tazyikli suyla temizlenirken, salgına karşı hijyen önlemlerinin artarak devam edeceği belirtildi.
Yapılan hijyen çalışmaları ile alınan önlemlerin tek başına yeterli olmadığını da vurgulayan ekipler; vatandaşların, Hükümetin halk sağlı amacıyla almış olduğu önlemlere birebir uyup 14 gün süresince evden çıkmayarak sosyal temastan uzak durmaları gerektiğini söyledi.
BAŞKAN ALİ TULUP DEZENFEKTE ÇALIŞMALARINI İNCELEDİ
Soma Belediye Başkanı Ali Tulup ve Belediye Başkan Yardımcısı Sabır Tuna, Korona Virüs tedbirleri kapsamında ilçemizde yapılan temizlik ve dezenfekte çalışmalarını kontrol ederek denetlemelerde bulundular.
Soma Belediye Başkanı Ali Tulup ve Belediye Başkan Yardımcısı Sabır Tuna yapılan çalışmalar hakkında Park Bahçeler Müdürlüğü dezenfekte ekiplerinden konuyla ilgili bilgi aldılar.
Soma Belediye Başkanı Ali Tulup, Korona virüsle mücadele çalışmalarının halkımızın sağlığı korunması için hız kesmeden aynı kararlılıkla devam edeceğini belirterek çalışanlara kolaylıklar diledi. Park Bahçeler Müdürlüğü dezenfekte ekipleri Başkan Tulup’a korona virüsle mücadele de gösterdiği titizlik için teşekkür etti.