İstasyon Mahallesi sakinleri Aile Sağlık Merkezleri ne oldu diyorlar?
İlçemiz İstasyon Mahallesine yapılması düşünülen 2 yeni Aile Sağlığı Merkezi için ilk olarak 2018 yılında bu konu gündeme gelirken yıl 2020 oldu yeri bile belli değil diyen Mahalle sakinleri yetkililere çalışmalar ne zaman başlayacak diye seslendiler.
İlk olarak 2018 yılında Zafer Mahallesi ve Belkent Sitesi Aile Sağlık Merkezleri için incelemeler çalışmalar yapılıyor diyerek Soma’ya 3 ya da 4 kez bu yerlere İl Sağlık Müdürü Necip Yemenici gelmişti. Ne var ki yıl 2020 hala bu iki yer için neden çalışmalar başlamadı diyen İstasyon Mahallesi sakinleri, “daha
1 çivi bile çakılmadı. Bırakın bir çiviyi yeri bile belki tam olarak belli değil. Bu sağlık merkezleri için 2018 den beri bekleyen İstasyon sakinleri olarak başlayıp bitmesi ne kadar sürer çok merak ediyoruz.” dediler.