Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek’in elektrik akımına kapılarak hayatını kaybetmesinin ardından, bu yıl Babalar Günü buruk geçti. Başkan Zeyrek’in kızı Nehir Zeyrek, Babalar Günü’nde sosyal medya hesabından yaptığı duygusal paylaşımla yürekleri burktu.
Nehir Zeyrek, paylaşımında babasına duyduğu özlemi şu sözlerle dile getirdi:
“Babam, Babalar Günü’n kutlu olsun… Dünyanın en ince ruhlu, en güzel kalpli babası…
Şu an seninle belki dedemin mezarına gider, ardından babaneme uğrayıp kahve içerdik… Belki de birlikte bir yemek yer, sonra ben sana sımsıkı sarılırdım. Seni çok özledim baba…
Daha şimdiden sana anlatmak istediğim ama bir türlü anlatamadığım o kadar çok şey birikti ki içimde… Her seferinde kalbimde ayrı bir burukluk kalıyor. Biliyorsun, ben böyle bir şeye alışamam.
Sen hep, ‘Ben seni nasıl üniversiteye göndereceğim, ben yapamam sensiz,’ derdin ya…
Peki ben sensiz nasıl yapacağım baba?
Aklımda sürekli sen varsın. Sana dair her şeyi, verdiğin tüm öğütleri düşünmeden edemiyorum. Bazen korkuyorum, ya unuturum diye.
Ama kalbin, kalbimin içinde atıyor sanki.
Her kararımda ‘Babam ne derdi acaba?’ diye soruyorum kendime.
Elif’e ve Zeynep’e de zamanında bana verdiğin o öğütleri, o sevgiyi tek tek aktaracağım baba.
Sana söz verdim. Biliyorsun…
İyi ki varsın, iyi ki kalbimin içinde yaşıyorsun. Seni her şeyden çok seviyorum babam…”
Paylaşım, kısa sürede büyük beğeni ve destek mesajları alırken, sevenleri Başkan Zeyrek’i rahmetle anarak Nehir Zeyrek’e sabır dileklerini iletti.
Başkan Ferdi Zeyrek’in ani vefatı, hem ailesini hem de Manisa halkını derinden sarsmıştı. Bu Babalar Günü, Manisa için buruk bir şekilde anıldı.