Soma Belediyesi, sokağa çıkma yasağını fırsata çevirdi. Hafta sonu uygulanan sokağa çıkma kısıtlamasında Soma Belediyesi Zabıta Müdürlüğü koordinesinde Fen İşleri atölye ekipleri ilçemizdeki yaya geçitlerinin daha görünür hale gelmesi için boyama çalışmalarını yaparken Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri de caddeleri yıkayarak temiz hale getirdi.
İçişleri Bakanlığı genelgesiyle koronavirüs tedbirleri kapsamında 81 ilde Cuma günü 21.00’de başlayan ve Pazartesi saat 05.00’te sona erecek olan sokağa çıkma kısıtlamasının ardından tüm il ve ilçelerde olduğu gibi Soma’da da cadde ve sokaklar boş kaldı.
Soma Belediyesi ekipleri ise kısıtlamayı fırsata çevirerek, Soma’nın caddelerinde kapsamlı bir temizlik çalışması yaparak yaya geçitlerini yenilediler. Cumartesi ve Pazar günü ekipler, ilçenin en işlek caddelerinde çalışmalarına devam etti.
