Kınık Ak Parti Belediye Başkanı Sadık Doğruer “10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü” nedeniyle Delez Yaşam Vadisi’nde gazetecilerle bir araya geldi.
Kınık, Soma, Bergama ve Aliağa ilçelerinde görev yapan Ulusal ve Yerel basın muhabirleri ile kahvaltıda bir araya gelen Belediye Başkanı Dr. Sadık Doğruer, gazetecilere kahvaltıda Belediye’nin 2020 yılı için projelerinden bahsetti.
Belediye Başkanı Sadık Doğruer, 30 Mart 2014 yılında göreve geldikten sonra ikinci kez tekrar seçilmesinin ardından projelerinin son sürat devam edeceğini Kınık’a Doğalgaz, TOKİ ve Devlet Hastanesini ilçeye kazandırmak için ne kadar çok çalıştık ve yerine getirdiysek, 2020 yılında yapacak çalışmalarını şöyle dile getirdi; “Bu yıl bizim için en önemli projemiz Kınık’a kazandırmayı düşündüğümüz Sağlık Meslek Yüksek Okuludur. Bunla ilgili son görüşmelerimizi ve çalışmalarımızı tamamladık. Artık sadece yer konusu kaldı. Onu da önümüzde ki günler çözdüğümüzde önümüzde ki yıl inşallah okulumuz eğitim öğretime geçecek. 8 bölümden oluşması düşünülen yüksekokulumuzda ilk etapta 4 bölüm ile başlayacağız.” Dedi. Daha sonra yaptıkları ve yapmayı düşündükleri projeleri tek tek anlattı. Vaat edipte Kınık halkımıza kazandıramadığımız projemiz kalmadı ve daha bir çok projemizde olacak inşallah diyen Başkan Doğruer, Kınık Belediyesinin rutin hizmetlerinin de aksamadan devam edeceğini belirterek toplantı sonunda gazetecilere hediye paketi takdim etti.