Soma Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü’nce “Sokaklar Bizim” 3×3 Basketbol Turnuvasının final karşılaşması İmbat-1 ve İmbat-2 takımları arasında oynandı.
Gençlik ve Spor Bakanlığının “Sokaklar Bizim” Projesi kapsamında Soma Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü’nce Soma Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Spor Salonunda “Sokaklar Bizim” 3×3 Basketbol Turnuvası düzenlendi. 9 takımın yer aldığı müsabakalarda 26 Kasım 2019 Salı günü çekişmeli ve heyecanlı geçen karşılaşmalar sonucu finale İmbat-1 ve İmbat-2 adlı iki İmbat Madencilik takımı kaldı. Şampiyonluk karşılaşmasında ise gülen taraf İmbat-1 oldu.
Şampiyon olan İmbat-1’e şampiyonluk kupasını Soma Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Dilek MERT verdi.
Turnuvanın ikincisi İmbat-2, üçüncü Kırkağaç Acar İdman ve dördüncüsü Yuta takımı oldu.
Soma’da düzenlenen bütün sporsal faaliyetlerde yer alan aynı zamanda katkı sunan İmbat Madencilik’e teşekkür plaketi verildi. Teşekkür plaketini İmbat Madencilik adına işletme Genel Müdürü Yavuz BURBUT, İlçe Spor Müdürü Dilek MERT’ten aldı.
Soma Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Dilek MERT, “Çok güzel bir turnuva oldu. Turnuva boyunca çekişmeli geçen karşılaşmalar olmasına rağmen müsabakalar hep sportmence bitti. Turnuvamıza katılan bütün takımlara teşekkür ediyor, Şampiyon olan İmbat-1 takımı oyuncularını tebrik ediyorum”dedi.