Soma Devlet Hastanesi Başhekimi Uzm. Dr. Ali Osman Çağlayan, COVID-19 salgınına yönelik olarak bilgilendirmeye devam ediyor.
“İlk kez Çin’de ortaya çıkan Korona virüs, 11 Mart günü ülkemiz de bir vakanın test sonucunun pozitif çıktığını sayın bakanımızın açıklaması ile ülkemizde de görülmeye başladı. Dün akşam sayın bakanımızın açıkladığı verilere göre vaka sayımız 23 bini aşarken, kayıplarımızın sayısı 501’ri buldu. Cumhurbaşkanımızın yaptığı açıklama ile 65 yaş üstü vatandaşlar için sokağa çıkma yasağı getirilmişti ancak sosyal izolasyon kurallarına yeteri kadar uyulmadığı için 20 yaş altındakilere de sokağa çıkma yasağı getirildi. Hasta sayısının artması ile birlikte sokağa çıkmak zorunda olan çalışan kesimin de maske takması zorunlu hale gelmiş oldu.
Bu doğrultuda bizler de hastanemize başvuran hastalarımızın hastanemize MASKE TAKARAK gelmelerini istiyoruz.
Tüm vatandaşlarımızın bugünden itibaren ;
Maskesiz ,
MHRS randevusu almadan (Önemli ve ertelenemez bir sağlık probleminiz yoksa MHRS den randevu alınmaması ,randevuların gerçek ihtiyaç sahipleri tarafından alınmasını kolaylaştıracaktır),
Sokağa çıkma yasağı kapsamında olan vatandaşlarımızın Emniyet ve Jandarmadan izin almadan,
Acil ve zorunlu sağlık probleminiz yoksa Hastaneye gelmemenizi rica ediyoruz…
Sağlık çalışanlarımız sizin için 7 gün 24 saat görev başındadır.
Unutmayalım ki , alınan tüm önlemler siz vatandaşlarımızın sağlığı ve güvenliği içindir.
Sizlerden tek isteğimiz EVDE KALMANIZDIR.”