Kamu da çalışanlar, milli üretim yapmıyor mu? Sadece özel sektöre verince mi milli üretim oluyor, söylediğiniz gibi özel sektöre verince milli üretim oluyorsa o zaman T.K.İ Yönetimi de milli değil, önce kendinizden başlayın.
Biz kamu işçileri olarak, Devletimizin kar etmesi için yıllardır çalışıyor ve çalışmaya da devam etmek istiyoruz.
Yıllardır makine parkının yenilenmesini üretimin arttırılıp maliyetlerinin düşürülmesini söylüyoruz. Bizim söylediklerimizi anlayamayanlar Mühendislik Fakültesinden mezun olmuş, hesap kitap bilenler sırf biz istedik, biz söyledik diye hesabı kitabı unutuyorlar. Satmaya gelince hesap uzmanı kesiliyorlar, arz talep dengesini bilmeyenler nedense hep, stoklara kömür yığıyorlar. Bu biriken kömürü satamayan ELİ oluyor rödovanslı sahalardan alınan kömürün parası ödeniyor. ELİ bilerek zarar mı ettiriliyor. Stoklarda kömür varken gün yüzüne çıkmamış kömürü neden çıkarttırıyorsunuz.
TÜRKİYE MADEN İŞÇİLERİ SENDİKASI SOMA ŞUBE BAŞKANI ŞEVKET ŞAHİN