TFF 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Somaspor’da Olağan Genel Kurul toplantısı Kurban Bayramı öncesinde gerçekleştirildi. Genel kurulun ardından ilk toplantısını yapan kulüp, yeni yönetim kurulunu kamuoyuyla paylaştı.
Genel kurul sonucunda mevcut başkan Mustafa Aydın, üyelerin güvenini yeniden kazanarak başkanlık görevine devam ederken, yönetim kuruluna yeni isimler eklendi. Böylece yönetim kadrosu genişletildi.
Kulübün resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Somaspor Kulübü’nün 2025-2026 sezonu yönetim kurulu, Olağan Genel Kurul toplantısı ile belirlenmiştir.
Başkanımız Mustafa Aydın liderliğinde yeni yönetim kurulumuz, kulübümüzü daha ileriye taşımak ve hedeflerimize ulaşmak için çalışmalarına başlamıştır.
Yeni yönetimin camiamıza hayırlı olmasını diler, yönetim kurulu üyelerimize başarılar temenni ederiz.”
Yeni yönetimin, Somaspor’u bir üst lige taşımak hedefiyle yoğun bir mesaiye başlaması bekleniyor.
Somaspor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri