Manisa Büyükşehir Belediyesi, merhum Belediye Başkanı Ferdi Zeyrek’in vefatının 52. gününde anlamlı bir anma programı düzenledi. On binlerce kişinin sonsuzluğa uğurladığı Zeyrek için, onun son yolculuğa uğurlandığı Cumhuriyet Meydanı’nda hayır yemeği dağıtıldı, ardından mevlit okutuldu.
Yemek dağıtımını merhum başkanın eşi Nurcan Zeyrek ve kızı Nehir Zeyrek bizzat gerçekleştirdi. Vatandaşların yoğun katılım gösterdiği etkinlikte, Zeyrek ailesinin duygusal anlar yaşadığı gözlendi.
Hayır yemeğinin ardından, Hatuniye Camii’nde mevlit okutularak helva hayrı yapıldı. Anma programına CHP Manisa Milletvekili Ahmet Vehbi Bakırlıoğlu, Soma Belediye Başkanı Sercan Okur, Yunus Emre Belediye Başkanı Semih Balaban, Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, Kırkağaç Belediye Başkanı Üstün Dönmez, Kula Belediye Başkanı Hikmet Dönmez, ilçe başkanları ve çok sayıda Manisalı katıldı.
CHP İl Başkanı İlksen Özalper ve Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Ankara’daki toplantı nedeniyle programa katılamadı.
Manisalılar, merhum Ferdi Zeyrek’i vefatının 52. gününde dualar ve gözyaşlarıyla andı. Cumhuriyet Meydanı’ndaki buluşma, Zeyrek’in kentte bıraktığı derin izlerin ve halk nezdindeki yerinin bir kez daha görünür olmasını sağladı.